Търсене в този блог

Дали има я или я няма?



Дали има я или я няма, дали е истина или измама?!?Дали обичан ще бъдеш... или вече си бил?Дали влюбен поглед в нечии очи си открил?Любов има - тя съществува!Друг е въпросът - колко ще струва?Колко горчиви сълзи ще пророниш...Как ще се опитваш от ума си да го прогониш...Аз обичах - да! Но не бях обичана... Аз открих любовта и си платих за това!Така и не разбрах защо не получих уважението ти, може би си бил само плод на въображението ми...Но ти вси още живееш в мечтите ми. Ликът ти пак се отразява в сълзите ми, които стичат се по лицето ми, още по-голяма дупка отваря се в сърцето ми!Но това не е пречка да живея,не е пречка изкуствено да се смея.Лепвам фалшивата усмивка и продължавам... докрай... парченца от себе си да раздавам...

Няма коментари: